Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy w Orońsku
Menu góra
Strona startowa Prawo Dostępność Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Gminy w Orońsku
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Gminy w Orońsku, menu 189 - BIP - Gmina Orońsko”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Gminy w Orońsku

Komunikat w sprawie wyznaczenia Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Gminy w Orońsku

Wójt Gminy Orońsko informuje, iż powołał Koordynatora do Spraw Dostępności w Urzędzie Gminy w Orońsku. Funkcję tę pełni Pan Piotr Grela.

Wyznaczenie Koordynatora ds. Dostępności w Urzędzie Gminy w Orońsku jest realizacją obowiązku, nałożonego na wszystkie jednostki sektora finansów publicznych, wynikającego z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1062).

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zwanej dalej „ustawą”, w szczególności:

1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Orońsku;

2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Urząd Gminy w Orońsku, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy;

3) monitorowanie działalności Urzędu Gminy w Orońsku, w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Ponadto, Wójt Gminy Orońsko informuje, iż w celu zapewnienia koordynatorowi pomocy w realizacji jego funkcji, także zapewnienia kompleksowego wsparcia osobom ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Orońsku oraz podległe mu jednostki, powołany został Zespół roboczy do spraw dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno-komunikacyjnej w składzie:

1) Przewodniczący Zespołu – Pan Piotr Grela (Koordynator do Spraw Dostępności);

2) Zastępca Przewodniczącego – Pani Marta Regulska;

3) Członek Zespołu – Pani Ewa Marszałek.

 

DANE KONTAKTOWE:

 

Koordynator ds. Dostępności – Piotr Grela;

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 8, 26-505 Orońsko;

Pokój: 25 (piętro II);

Telefon: (48) 618 59 25;

e-mail: dostepnosc@oronsko.pl;

 

Zastępca Przewodniczącego Zespołu – Marta Regulska;

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 8, 26-505 Orońsko;

Pokój: 6 (piętro I);

Telefon: (48) 618 59 15;

e-mail: dostepnosc@oronsko.pl;

 

Członek Zespołu – Ewa Marszałek;

Adres do korespondencji: ul. Szkolna 8, 26-505 Orońsko;

Pokój: 2 (piętro I);

Telefon: (48) 618 59 10;

e-mail: dostepnosc@oronsko.pl;

 

DO POBRANIA:

Zarządzenie nr 77/2020 Wójta Gminy Orońsko z dnia 21 września 2020 r. w sprawie: powołania koordynatora oraz zespołu ds. dostępności

Metryka

sporządzono
2021-03-29 przez Piotr Grela
udostępniono
2021-03-29 00:00 przez Dariusz Kaczor
zmodyfikowano
2021-03-29 13:12 przez Kaczor Dariusz
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
636
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.